کارفرما
شیرین نژاد
زمان
پاییز ۱۴۰۲
دسته
طراحی هویت بصری برند


OPERA FOOD
معرفی
اپرا فود مجموعه ایست برآمده از تحقیق ، آموزش و آزمون خطا برای تحقق و تولید محصولات منحصربفرد، تخصصی و خوراکی بهداشتی. این مجموعه ی باشکوه، با ایجاد تیم های تخصصی و هماهنگی اجزای آن می کوشد تا محصولاتی ظریف همچون یک موسقی کلاسیک اما در عین حال مدرن، روح و احساس مشتریان و مصرف کنندگان را تحت تاثیر خود قرار دهد و تجربه ای ماندگار از خود بجای بگذارد. فاز اول اجرایی : فینگرفود
Design Overview
Monogram
Brand color
Secondary logo
Persian Type Face
Brand logo
Latin Typeface
Logo Philosophy
OPERA FOOD
اُ
پر
۱
Logo Constraction
Logo Constraction
Minimum Space
Our logo is the face of oprea in persian neoclassics style – the primary visual expression that we use to identify ourselves.Meaning that we need to be careful to use it correctly and to do so consistenly.
Logo Constraction
مونوگرام یکی از زیر شاخه های طراحی لوگو است که در آن استفاده از حرف یا حروف اول و دوم کلمات نقش مهم و اساسی برای بیان برند دارد. می توان گفت یکی از قدیمی ترین نوع طراحی لوگو مونوگرام می باشد. اگر به اسناد تاریخی نگاهی بیاندازیم مشاهده خواهیم کرد که در گذشته و در یونان حرف اول هر شهر به صورت اختصار بر روی سکه هک می شد و شروع مونوگرام از این نقطه بوده است.
مونوگرام چیست؟
لوگو مونوگرام طراحی نام برند با استفاده از یک یا دو حرف اول آن است.
چگونه از آن استفاده کرد؟
از مونوگرام در فضاها به عنوان لهجه و تکامل معرفی خود استفاده می کنیم. این مونوگرام به تنهایی معرف کسب و کار شما نمی باشد. پس، از آن درمکان هایی نظیر تصویر پروفایل، واترمارک، دکمه ی سرآستین، جاکلیدی و … می توان استفاده کرد.
Monogram


